Összes oldalmegjelenítés

2018. március 1., csütörtök

Szágosné Margó- a szalvétatechnikus

Szerintem engem nagyjából mindenki ismer itt Dunavecsén, hisz már bölcsődébe is itt jártam. Az alkotást az iskolai technikaórákon szerettem meg. Igaz, akkor még inkább a kötés, horgolás, hímzés, zokni stoppolás, géppel varrás volt a kreatívkodás.  Persze én mindet imádtam. Némi kihagyással, de később is elő-elővettem ezeket hobbikat, leggyakrabban talán a hímzést. Mikor a lányom pár éves volt, akkor pedig pomponokat, egyszerűbb dekorációkat készítettünk együtt a gyerekszobába.   Ma már inkább a használati tárgyakat szeretem díszíteni, felújítani elsősorban dekupázs technikával, de szeretek más módszereket is kipróbálni. Általában nem a pillanat hevében alkotok, ha beleszeretek egy-egy mintába, vagy tárgyba, azok egy ideig itt nyüzsögnek a fejemben, amíg egymásra nem találnak, ki nem forrnak teljesen. Folyamatosan fejlesztem magam, igyekszem minél többet megtanulni a különböző technikákról, hogy egyre igényesebb alkotásokat készíthessek magam és mások örömére.  Foglalkoztat a hulladékhasznosítás is, hisz hiába tartjuk magunkat a Föld legcivilizáltabb lényének, minden szemrebbenés nélkül szeméttelepet csinálunk a bolygóból. Gyerekkoromban például lábtörlőt horgoltak a tejes zacskókból, akkor még szinte semmit nem dobtak ki. Azóta sajnos fontosabb lett a pénzhajhászás, újabb és újabb termékek vásárlására ösztönöznek bennünket. Ezért készültek már újrahasznosított alkotásaim is, és van is még néhány tervem ezekkel kapcsolatban.
Vágódeszkából, kosárból levendulás, Provance-i hangulat

Fél négy múlt 10 perccel


Retró klasszikus, teás kancsó virágosan

Láda, újraértelmezve

Faliórák dekorálása hálás feladat
Tengerész ládikó kalandoroknak
Nasi kínáló tálka

     Elérhetőségem: szagos.zoltanne@gmail.com telefon: 0620538-4136



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése