Összes oldalmegjelenítés

2018. március 3., szombat

Farkas Éva


Bevezetésként szeretném elmondani, hogy Éva különleges ember, különleges látásmóddal. Aki már járt kiállításainkon, találkozhatott egyedi világával. Kevesen vagyunk, akik értelmezni merik a művészetet, inkább csak táncolunk forgatagában, élvezzük adományait, örömeit, lelki balzsamait. Éva, koránál fogva is messze jár előttünk, tapasztalásban, tanulmányozásban, technikákban, de ugyanolyan amatőrnek tartja magát, mint mi. Csatlakozott hozzánk és továbbra is megjelenéseinken elérhetőek munkái. Isten hozott, Évi!
Önarckép
Velence


Farkas Éva: Bemutatkozás

A szépség, mint eszme, mindig is erősen foglalkoztatott. Nyugdíjba vonulásom előtt álltam neki rajzolni, festeni. Autodidakta módon képeztem magam, spirituális látásmódomat fejlesztve. Művészeti ideálom tehát a spiritualitással átitatott realizmus. Amíg Budapesten éltem, sokat tanulmányoztam a múzeumokban fellelhető képeket, kiállításokra jártam. Találkoztam olyan művészeti csoportokkal, akikkel együtt lehetőségem volt kiállítani képeimet. Budapest több kultúrtermében csoportos, Sződligeten pedig egyéni kiállításom volt. Akrillal dolgozom, de kísérletezek többféle eszközzel: tus, szén, pasztell, ceruza, színes, akvarellceruza. Szeretek rajzolni, számomra ez önálló műfaj. Képeim az ihletett valóság egy-egy szelete, és széles skálája a témáknak. Portré, tájkép, csendélet, életkép egyaránt foglalkoztat. Az alkotás a legfontosabb része az életemnek, a kertészkedés mellett.
Nárciszok

Merre induljak?

Jézus
Éva munkái a tábort lezáró kiállításon

Pasztell rajzai a kiállításon


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése