Összes oldalmegjelenítés

2018. április 4., szerda

💟Süt a nap, csicseregnek a madarak, végre itt a tavasz!💟

(Dunaújvárosi Egészségház - Selyemfestő nap 2018.február)

Kedves Látogatóink! 

Ezt a bejegyzést azért hoztam létre, hogy bemutassam nektek a Selyemfestésről szerzett tapasztalataim, élményeim!

Mint már írtam a Bemutatkozásomban: úgy éreztem az üvegfestészet nem a végsőállomás a "pályafutásomban", ezért mindenképp szerettem volna valami könnyedebb technikát elsajátítani a mandalafestéshez, s ennek okán vágtam bele egy Selyemfestő tanfolyamba februárban. 
Jelentem, hogy minden percét imádtam! 😇 Amikor neki álltam, már akkor tudtam, hogy ez szerelem lesz, ugyanazt éreztem, mint amikor először üvegfestettem, repkedtek a pillangók a pocimban, nálam ez mindig egy erős jel, hogy jó helyen vagyok, jó úton járok. 

Az oktatónk Demeter Anna, egy tündéri nőszemély, olyan pozitív energiákat sugároz, hogy már az ő társaságáért is megérte ott lenni, türelmes, kedves és segítőkész! Nem mellesleg gyönyörűek a munkái! Tiszta szívből ajánlom mindenkinek, hogy ha teheti menjen el a selyemfestő programjaira, mert nem fogja megbánni. 

Az alábbi linken megtalálhatjátok facebook-os hivatalos oldalát és követhetitek a munkáit ti is:
https://www.facebook.com/demeteranngel/


Szóval otthon gyönyörködtem napról napra a 40x40-es mandalaképemben és folyton azon járt az agyam, hogy alig várom, hogy csinálhassak még, így hát eldöntöttem, hogy berendelek online egy két eszközt és kipróbálom home-made is! 😀Azt hiszem jó döntés volt! Ez született belőle: (A 20 cm-es mandalát egy 8 éves kislánynak készítettem, aki már most odavan a mandalákért nagymamája elmondása szerint!)



Aztán készítettem egy gyönyörűséges kékséget, amit a párom gyorsan le is stipi-stoppolt, mert annyira tetszik neki! Bevallom én is beleszerettem (a mandalába is). 😁😍 Ez annyira megtetszett nekünk, hogy hamarosan készül a párja Rózsaszín változatban, ez lesz a Szerelmesek Mandalája, mivel párban járnak. Egymás nélkül nem léteznek.



Végül, de nem utolsó sorban, viszont mára búcsúzóul egy kis mandalácska készült legutóbb 15 cm-ben, s hamarosan jönnek a következő alkotások is! 😘


💛Legyenek csodás napsütéses tavaszi napjaitok! 💛


Írta: Kustár Boglárka



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése