Összes oldalmegjelenítés

2018. február 26., hétfő

Gyurmacsodák

Először 3 éve találkoztam a süthető gyurma evőeszközökkel. Nagyon megtetszett, egy ideig gondolkodtam rajta kipróbáljam-e de végül úgy voltam vele, miért ne? Eleinte nehézkesen ment, rá kellett jönnöm, hogy mit hogyan csináljak meg úgy, hogy az sütés után is úgy nézzen ki ahogy én azt szeretném. Egészen belejöttem, már megrendeléseket is vállaltam és nem csak evőeszközöket, hanem ékszereket, kulcstartókat, brossokat is csináltam. Rájöttem, hogy a süthető gyurmából rengeteg mindent lehet készíteni, és az alkotásnak tényleg csak a képzeletem szab határt...
Szinte bármilyen mintát el tudok készíteni, de a legkelendőbbek a mesefigurák, a virágok és a feliratok. Készítettem készletet nászajándékba, de az egyik nagy kedvencem az a kékfestő mintás evőeszköz készlet volt, amit egy kedves barátom megrendelésére készítettem el.

Az Alkotársaknak köszönhetően már több kiállításom is volt, egyre többen ismerik meg az én kis színes apróságaimat.

Az alkotás nekem egy szabadidős tevékenység, ami segít elfelejteni a mindennapok rohanását és feszültséget. Sajnálatos módon az egyetem mellett erre elég kevés időm marad, de amikor alkothatok, akkor igyekszem minél több olyan dolgot készíteni, amivel egy kicsit színesebbé tehetem az emberek szürke hétköznapjait...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése