Összes oldalmegjelenítés

2018. február 26., hétfő

GRAFITLOVAK



"Van valami a lovak külsejében, ami jót tesz az ember bensőjének"

Kedvenc idézetemmel indítottam bemutatkozásom, így nem is kell magyarázkodnom a lovak miatt.
Gyerekkorom óta rajzolgatok, persze már akkor is lovakat. Igyekszem mást is megörökíteni, hiszen grafit technikával nincs lehetetlen téma! Az általános iskola és a középsuli után elég hosszú időre eltűnt az életemből a kreativitás, leginkább a család, munka töltötték ki a mindennapjaim. Aztán ahogy nőttek a gyerkőceim egyre több "megrendelést" kaptam tőlük: anya rajzolj nekem ezt-azt, fess a falamra mesefigurát...! Végül elkezdtem a magam rajzait is elkövetni. Könyvekből, interneten példaképeimtől csipegettem az alapdolgokat, és hozzátettem, ami saját kútfőből jött. Vallom, hogy a legjobb tanulási forma, a sok-sok gyakorlás. Nincs fölösleges, vagy elrontott rajz! Mind tapasztalat, és mind több értéket tesz a következő alkotáshoz.

Nagyon sokat jelent nekem, hogy egyre több helyen állíthatok ki, és a visszajelzések alapján értéket képviselnek munkáim! Az Alkotársak kötelékében igyekszünk is minden adódó kiállítási lehetőséggel élni.
Kiállítási anyagom elég kevéske, de igyekszem bővíteni. Egyetlen ellenségem az idő. Egyrészt rajzolásra eleve kevés szabadidő jut, másrészt egy-egy alkotás elkészítése 20-30 órát vesz igénybe, ami kb. 1 hónapban zajlik.
Megrendeléseket időhiány miatt ritkán vállalok, illetve a portrékkal még hadilábon állok. Tehát tovább bővítem a grafit lovaim létszámát!!!
Új hobbim a lovazáson kívül az íjászat, így munkáim között íjász, lovasíjász témák is láthatóak.

Amatőr rajzosnak tekintem magam, és munkáimnak a Dorka-rajzok nevet választottam. Talán mert amikor rajzolok, akkor teljesen más világban élek, más embernek, " Dorkának" érzem magam! Lehetőségem van kiszakadni a mindennapokból, kikapcsolni, kicsit lelassítani, feltöltődni!

DORKA


2018. 02. 23.
3 fotó - Album megtekintése

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése